Companii

Fenomenul polonez din modă. Grupul LPP a ajuns la afaceri de 190 de milioane de euro în România, aproape dublu faţă de 2020. „România are în continuare potenţial uriaş de dezvoltare“. Retailerul polonez de modă LPP avea local, la finalul anului trecut, 101 magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay

Fenomenul polonez din modă. Grupul LPP a ajuns la...

Autor: Cristina Roşca

26.04.2022, 19:15 100

♦ Acesta din urmă este brandul cel mai extins, cu aproape 50 de unităţi ♦ România este a patra cea mai importantă piaţă pentru grup, contribuind cu 6,3% la totalul vânzărilor ajunse la 14 mld. zloţi (3 mld. euro) anul trecut.

Grupul LPP, activ în moda mass market, a obţinut anul trecut în România afaceri de circa 190 de milioane de euro, cu 83% mai mari decât în 2020, arată calculele ZF pe baza rapoartelor financiare ale companiei. Astfel, avansul businessului a accelerat puternic în al doilea an de pandemie, după un plus de „doar“ 23% în 2020 versus 2019.

Creşterea vine şi ca urmare a unei dezvoltări accelerate în ultimii doi ani, când reţeaua aproape s-a dublat, depăşind pragul de 100 de magazine sub cinci branduri, cu o suprafaţă închiriată pentru retail de aproape 100.000 mp în România. Anul trecut, compania a deschis 25 de unităţi, 24 sub brandul Sinsay şi una sub Cropp. Sinsay este, de altfel, brandul cel mai extins, cu aproape 50 de unităţi, el activând pe segmentul preţurilor mici, fapt ce a dus la o creştere rapidă.

Oficialii LPP spun că potenţial de dezvoltare există în continuare în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO