Companii

Ferenc Szecskó, noul şef al Napolact: Terminăm anul 2019 cu afaceri de peste 90 de milioane de euro

Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCam­pi­na România

Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCam­pi­na România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.11.2019, 07:15 466
Ferenc Szecskó, managerul care a preluat la începutul acestei luni con­du­cerea producătorului FrieslandCam­pi­na România, spune că planul com­paniei pentru anul viito­rul este să păstreze tren­dul ascendent al busi­nes­sului, bazându-se in­clusiv pe brandul Napolact şi pe noi inovaţii.

„2019 o să fie încă un an foarte bun - chiar acum, în timp ce scriu aceste rânduri, am atins rezultatele ob­ţi­nute în 2018. Cifra de afaceri a com­pa­niei va depăşi 90 mi­lioane euro şi astfel FrieslandCam­pina Ro­mânia va con­ti­nua să îşi consolideze po­ziţia pe piaţa produ­selor lactate“, a spus mana­gerul într-un interviu acor­dat ZF pe e-mail. El a preluat funcţia de managing director FrieslandCam­pina în luna noiembrie a acestui an, înlocuindu-l pe Cornel Cărămizaru. Ferenc Szecskó lucrează de nouă ani în cadrul grupului FrieslandCampina şi are o experienţă de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oréal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.

FrieslandCampina România a avut afaceri de la 416,8 mi. lei (90 mil. euro) în 2018, plus 8%

Într-o măsură ma­re, creşterea a fost generată de vân­zările produselor ino­vatoare dezvoltate sub brandul Napolact, pre­cum gama ecologică Napolact Bio. Seg­mentul bio este cel mai mare pariu al producătorului Napolact în ultima perioadă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO