Companii

Firma de curierat TNT România introduce livrarea în 24 de ore garantată. Poşta abia începe reorganizarea direcţiei de servicii rapide

Firma de curierat TNT România introduce livrarea în 24 de ore garantată. Poşta abia începe reorganizarea direcţiei de servicii rapide

Autor: Mirabela Tiron

27.06.2013, 16:35 346

În timp ce Poşta Română încearcă să reorganizeze direcţia de servicii de curierat rapid, privaţii vin cu noi servicii pentru a atrage clienţii, acum după liberalizarea pieţei serviciilor poştale. Compania de curierat TNT România, unul dintre cei mai mari jucători de pe această piaţă, introduce livrarea de colete în 24 de ore garantată, adică dacă produsul nu ajunge în acest timp, clientul îşi primeşte banii înapoi. Compania expediază în circa 12.400 de localităţi din ţară colete.

„Eventualele întârzieri sau erori sunt monitorizate de TNT, clienţii sunt anunţaţi, astfel transporturile respective fiind gratuite, nefiind necesare niciun fel de alte demersuri sau reclamaţii”, potrivit oficialilor TNT. Decalarea încasărilor ramburs, în urma unor livrări întârziate, are cu siguranţă un impact negativ asupra fluxului financiar al oricărei companii, cu atât mai mult în cazul micilor magazine online, a spus Bogdan Drăgotoiu, directorul de marketing şi de vânzări al companiei TNT.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO