Companii

Flanco şi-a bugetat o creştere de 5% a vânzărilor pentru 2020 şi 12 magazine noi în România. Dragoş Sîrbu, CEO: Vizăm oraşele mici şi medii. În 2019, retailerul electro-IT Flanco a avut o cifră de afaceri de 1,21 mld. lei

Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: Suma bugetată pentru planurile din anul în curs se ridică la 11 milioane de lei. Investim în dezvoltarea platformei online, în deschideri de noi magazine, în reamenajări de magazine şi în angajaţii companiei.

Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: Suma bugetată pentru planurile din anul în curs se ridică la 11 milioane de lei. Investim în dezvoltarea platformei online, în deschideri de noi magazine, în reamenajări de magazine şi în angajaţii companiei.

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.03.2020, 13:17 680
Retailerul electro-IT Flanco, prezent pe piaţa locală din 1994 şi deţinut de Iulian Stanciu, estimează până finalul anului 2020 o creştere de 5% a vânzărilor, până la 1,27 miliarde de lei, şi are în plan să ajungă la un număr de 168 de magazine pe piaţa naţională.

„Strategia noastră este să deschidem magazine de proximitate. Putem deschide magazine stradale în oraşe mici sau medii sau putem să intrăm în mallurile din oraşele mai importante, dacă aceste malluri sunt eficiente. Vom deschide în martie un magazin la Târgu-Mureş, apoi vom deschide în Târgovişte“, a spus Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, în cadrul unei conferinţe de presă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO