Companii

Flanco şi-a majorat vânzările cu 18% în primul semestru, la 433 mil.lei, după avansul cu 30% al comenzilor pe online

Flanco şi-a majorat vânzările cu 18% în primul...

Autor: Roxana Rosu

01.08.2019, 13:15 228

Reţeaua Flanco, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 433 milioane de lei, cele mai mari din istoria companiei, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

„După rezultatele istorice obţinute anul trecut, am continuat executarea strategiei începute în 2017, de creştere sănătoasă a afacerii. Ne-am concentrat pe eficientizarea activităţilor – fie că vorbim despre dinamica reţelei naţionale de magazine sau despre magazinul online flanco.ro, despre proiectele gândite pentru angajaţi sau clienţi – iar rezultatele sunt pe măsură”,  spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail.

El a precizat că piaţa de electro-IT a crescut în acelaşi interval cu 6%.

La sfârşitul lunii iulie, Flanco deţinea o reţea de 149 de magazine, dintre care 12 nou deschise pe parcursul primei jumătăţi din 2019 şi încă patru deschise în luna iulie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO