Companii

Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: Dacă nu eşti în online, nu exişti în piaţă

 Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: Dacă nu eşti în online, nu exişti în piaţă

Autor: Andreea Mindrila

09.09.2012, 18:16 127

Radu Florescu, CEO al grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi, spune că 2011 a fost un an de tranziţie, în care grupul pe care îl conduce şi-a schimbat ţinta, concentrându-se mai mult pe zona de digital (online şi social media) şi consideră că aceasta a fost o decizie corectă dat fiind că ponderea acestui segment în totalul cifrei de afaceri este într-o continuă creştere.

"Afost o decizie corectă dacă analizăm din perspectiva economică. Ponderea veniturilor generate de campaniile de digital în total venituri a ajuns la aproximativ 12% din totalul veniturilor agenţiei, adică mai mult decât dublu faţă de anul trecut." El este de părere că această tranziţie s-a văzut la nivelul întregii pieţe de advertising, fiind cel mai probabil un efect al crizei combinat cu revoluţia tehnologică de la nivel mondial.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO