♦ Producătorul de echipamente încorporabile pentru bucătărie Franke România a încheiat anul trecut cu afaceri de 66,5 mil. lei, cu aproape 20% mai mari decât cele din 2020 ♦ Produsele brandului elveţian sunt vândute în câteva zeci de showroomuri partenere şi într-un mastershowroom propriu, plus online şi în alte magazine ♦ Compania şi-a dezvoltat portofoliul începând cu 2021 cu noi produse - electrocasnice pentru gătit.
Compania Franke România, filiala locală a grupului elveţian cu acelaşi nume, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 2,5 mil. lei. Bugetul este aproape dublu faţă de cel din 2020 şi cu 42% mai mare decât anul trecut, conform calculelor ZF pe baza datelor transmise de companie.
„Principalele trei proiecte de investiţii în acest an sunt relocarea inelului de utilităţi la sediul Franke din Pantelimon, modernizarea displayurilor şi a mobilierului de expunere a produselor Franke şi trecerea la sistem de iluminat electronic cu LED“, spune Florin Porojan, executivul care conduce operaţiunile locale ale Franke.