♦ Brandul Cartofisserie este astăzi prezent în mai multe oraşe din ţară, însă în Capitală a dezvoltat cele mai multe locaţii.
Cartofisserie, un brand de locaţii fast-food fondat de creatorii brandului Delaco, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei, în creştere cu 50% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului care de altfel s-a dezvoltat puternic după pandemie. Cartofisserie este un brand de fast food care are în meniu cartofi prăjiţi şi meniuri cu cartofi prajiţi şi diverse preparate din carne sau brânză. Potrivit datelor de pe site-ul companiei, Cartofisserie are un număr de circa 45 de locaţii, cele mai multe fiind în Bucureşti (14), Braşov (5), Constanţa (3), Cluj-Napoca (3). De asemenea, brandul mai este prezent şi în Iaşi, Sibiu, Craiova, Ploieşti, dar şi în Brăila şi Suceava. În total, Cartofisserie a „înfipt“ steagul în 20 de oraşe mari din ţară.