Companii

Fondatorii Delaco, Tudor şi Dragoş Comăniciu, fac afaceri de 100 de milioane de lei cu lanţul de fast food Cartofisserie

Fondatorii Delaco, Tudor şi Dragoş Comăniciu, fac...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.07.2024, 17:00 3312

Brandul Cartofisserie este astăzi prezent în mai multe oraşe din ţară, însă în Capitală a dezvoltat cele mai multe locaţii.

Cartofisserie, un brand de locaţii fast-food fondat de creatorii brandului Delaco, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei, în creştere cu 50% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului care de altfel s-a dezvoltat puternic după pandemie. Cartofisserie este un brand de fast food care are în meniu cartofi prăjiţi şi meniuri cu cartofi prajiţi şi diverse preparate din car­ne sau brânză. Po­trivit datelor de pe site-ul com­pa­niei, Cartofisserie are un număr de circa 45 de locaţii, cele mai multe fi­ind în Bucureşti (14), Braşov (5), Constanţa (3), Cluj-Napoca (3). De ase­menea, brandul mai este prezent şi în Iaşi, Sibiu, Craiova, Ploieşti, dar şi în Brăila şi Suceava. În total, Cartofisserie a „înfipt“ steagul în 20 de oraşe mari din ţară.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro