Companii

Footprints for Retail a atras o investiţie de 500.000 euro şi a ajuns la o evaluare de 5 mil. euro

Footprints for Retail a atras o investiţie de 500.000...

Autor: Roxana Rosu

22.12.2022, 09:44 368

Compania românească Footprints for Retail, care operează o platformă de Retail Media, închide prima rundă de finanţare şi atrage o investiţie de 500.000 de euro, compania fiind evaluată acum la 5 milioane de euro.

„Am închis runda de investiţii după 2 luni, în care am atras 500.000 de euro, şi am reconfirmat pe de-o parte potenţialul platformei Footprints, într-o piaţă globală de Retail Media, estimată să atingă, la finalul lui 2022, venituri de 50 de miliarde de dolari, şi pe de altă parte al industriei de retail, care, prin digitalizare, va trece printr-o transformare radicală în următoare perioadă. Investiţia ne oferă premisele dezvoltării mai rapide a produsului şi permite accelerarea prezenţei platformei în mai multe pieţe”, spune Dan Marc, fondator şi CEO Footprints For Retail.

Runda de finanţare a fost susţinută de 8 investitori privaţi români, printre care Sandu Băbăşan, partener Robin Good şi unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din online-ul românesc, Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, şi unul dintre cei mai activi investitori din România, cu investiţii în peste 15 proiecte de start-up, şi Lorand Soares Szasz, antreprenor şi specialist în dezvoltarea accelerată a business-urilor. Runda de investiţii a fost organizată şi condusă de Robin Good, companie de accelerare şi dezvoltare de business dedicată start-up-urilor tech din România.

Finanţarea va permite intrarea pe pieţe noi, obiectivul companiei fiind extinderea în Emiratele Arabe Unite şi în Uniunea Europeană

În prezent, soluţia Footprints este folosită de retaileri din România, Emiratele Arabe Unite, Serbia şi Bulgaria.  

„Viteza cu care Footprints converteşte clienţi internaţionali arată maturitatea echipei şi a produsului dezvoltat, într-o piaţă în care opţiunile sunt limitate. Unicitatea platformei, combinată cu inovaţia tehnologiei, dar şi cu nevoia şi dorinţa de a transforma retailul au determinat închiderea rapidă şi cu succes a rundei de finanţare. Footprints a atras investitori care au încredere că soluţia dezvoltată în România va perturba evoluţia liniară a industriei de Retail Media şi o va face accesibilă oricărui retailer”, spune Sandu Băbăşan, investitor şi partener Robin Good.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO