Alegerea unui partener potrivit pentru a dezvolta un sistem de franciză reprezintă un aspect important pentru evoluţia afacerii, iar colaborarea dintre francizor şi francizat este esenţială, au susţinut speakerii prezenţi la evenimentul Forumul investitorilor în franciză 2018, ajuns la cea de-a doua ediţie. Conferinţa este organizată de Ziarul Financiar împreună cu francize.ro şi a atras peste 300 de invitaţi, antreprenori, consultanţi.
Partenerii evenimentului au fost Banca Transilvania, aBeauty Clinique, Auto Booking, Christian Tour, Clinicile Dr. Leahu, Gregory’s, LMI România, Inglot, OroToro, Ţuca Zbârcea şi Asociaţii, XTag, Cramele Villa Vinea şi Biroul de Traducere Champollion.
„Dacă eşti francizor, partenerii sunt principalii tăi clienţi şi prioritatea ta numărul zero. Colaborarea în business îţi oferă o perspectivă de construcţie pe termen lung. Eu am învăţat că franciza e ca o relaţie win-win, în care ambii parteneri pun la masă ce pot face mai bine şi îşi potenţează maximul de dezvoltare împreună“, a spus Raluca Stanciu, managing partner la Francize.ro, business de consultanţă în domeniu.
Paul Voicu, managing partner la Francize.ro, a sfătuit antreprenorii români să aibă determinare pentru a investi, iar francizorii să se gândească la o scară mai largă să-şi dezvolte businessurile.
„Piaţa francizelor se îndreaptă anul acesta spre 3,3 miliarde euro, cu peste 435 de concepte active în piaţă. Important este să căutaţi şi să vă daţi şansa să găsiţi ce vi se potriveşte. Asistăm la un proces de profesionalizare a francizelor. Oamenii sunt forţaţi să evolueze din toate punctele de vedere“, a spus Paul Voicu.