Companii

Fostul hotel Intercontinental din Capitală nu a pierdut doar numele, ci şi anumite categorii de clienţi

La mai bine de o lună de la noua identitate, proprietarii hotelului nu s-au grăbit să expună noua siglă - Grand Hotel Bucharest.

La mai bine de o lună de la noua identitate, proprietarii hotelului nu s-au grăbit să expună noua siglă - Grand Hotel Bucharest.

Autor: Miruna Diaconu

11.02.2022, 08:21 21609

Fostul hotel Intercontinental din Bucureşti, numit acum Grand Hotel Bucharest, nu a pierdut doar brandul internaţional, dar după schimbarea numelui şi anumite categorii de clienţi migrează către alte hoteluri, care se află sub mărci internaţionale.

După încheierea colaborării dintre Compania Hotelieră Intercontinental, care administrează hotelul de cinci stele din Bucureşti, şi IHG Hotel & Resorts, proprietarul mărcii Intercontinental, clădirea de la kilometrul zero al Capitalei nu mai are dreptul să poarte numele lanţului hotelier. Dar care este impactul? Odată cu schimbarea numelui, hotelul pierde clienţii care călătoreau în scop de business şi care făceau parte din companiile ce aveau colaborări cu brandul internaţional.

Companiile multinaţionale au un departament care se ocupă cu „travel management“, organizarea călătoriilor corporative, şi care încheie contracte de colaborare cu lanţurile hoteliere. Când un hotel îşi pierde numele, parte dintr-un lanţ global, atunci clienţii se duc către alte branduri cu care au încheiate contracte. Miruna Diaconu



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO