• Leu / EUR4.9030
  • Leu / GBP5.5798
  • Leu / USD4.4936
Companii

Fostul hotel Intercontinental din Capitală nu a pierdut doar numele, ci şi anumite categorii de clienţi

Fostul hotel Intercontinental din Capitală nu a pierdut doar numele, ci şi anumite categorii de clienţi

La mai bine de o lună de la noua identitate, proprietarii hotelului nu s-au grăbit să expună noua siglă - Grand Hotel Bucharest.

Autor: Miruna Diaconu

11.02.2022, 08:21 21212

Fostul hotel Intercontinental din Bucureşti, numit acum Grand Hotel Bucharest, nu a pierdut doar brandul internaţional, dar după schimbarea numelui şi anumite categorii de clienţi migrează către alte hoteluri, care se află sub mărci internaţionale.

După încheierea colaborării dintre Compania Hotelieră Intercontinental, care administrează hotelul de cinci stele din Bucureşti, şi IHG Hotel & Resorts, proprietarul mărcii Intercontinental, clădirea de la kilometrul zero al Capitalei nu mai are dreptul să poarte numele lanţului hotelier. Dar care este impactul? Odată cu schimbarea numelui, hotelul pierde clienţii care călătoreau în scop de business şi care făceau parte din companiile ce aveau colaborări cu brandul internaţional.

Companiile multinaţionale au un departament care se ocupă cu „travel management“, organizarea călătoriilor corporative, şi care încheie contracte de colaborare cu lanţurile hoteliere. Când un hotel îşi pierde numele, parte dintr-un lanţ global, atunci clienţii se duc către alte branduri cu care au încheiate contracte. Miruna Diaconu



 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9030
Diferență: 0,2208
Ieri: 4.8922
Azi: 4.4936
Diferență: 0,0178
Ieri: 4.4928
Azi: 5.5798
Diferență: 0,3345
Ieri: 5.5612
Azi: 4.8925
Diferență: 0,2705
Ieri: 4.8793