Companii

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România: Ne putem dubla numărul de magazine într-un orizont de 10 ani, dar nu ne grăbim

Frédéric Lamy

Frédéric Lamy

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.03.2019, 00:07 842

Reţeaua Leroy Merlin este al doilea jucător de pe piaţa de bricolaj după Dedeman Bacău.

Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin, cu 17 magazine în Ro­mâ­nia, a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de peste 2 mld. lei (500 mil. euro), faţă de circa 1,7 mld. lei în 2017, potrivit estimă­rilor ZF.

„Nu ţinem neapărat să devenim numărul unu în pia­ţă, preferăm să fim un exce­lent număr doi. Ne pu­tem dubla numărul de maga­zi­ne pe care îl avem acum într-un orizont de zece ani, dar nu ne grăbim“, spune Frédéric Lamy, direc­tor ge­ne­ral al Leroy Merlin România.

Leroy Merlin a fost al doilea ju­cător din piaţa locală de bricolaj, după re­ţeaua Dedeman, fondată de antre­prenorii Dragoş şi Adrian Pavăl.

Leroy Merlin investeşte anul aces­ta şi într-un nou magazin în Bucu­reşti, pe lângă cele trei funcţionale deja. Al patrulea punct de desfacere se va afla în zona Theodor Pallady, lângă Ikea şi kika, şi se va deschide cel mai târziu la începutul anului 2020.

„De cinci ani vorbim despre acest magazin nou în Capitală, dar ne-am con­frun­tat cu mult prea multă bi­ro­cra­ţie. Dacă toate aces­te pro­cese s-ar fi derulat mai rapid, am fi deschis mai multe ma­ga­zine până acum. În plus, şi infra­struc­tura din România este mai dificilă şi întâmpi­năm deseori pro­ble­me cu trans­portul, dar chiar şi în aceste con­diţii noi sun­tem optimişti“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO