Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin, cu 17 magazine în România, a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de peste 2 mld. lei (500 mil. euro), faţă de circa 1,7 mld. lei în 2017, potrivit estimărilor ZF.
„Nu ţinem neapărat să devenim numărul unu în piaţă, preferăm să fim un excelent număr doi. Ne putem dubla numărul de magazine pe care îl avem acum într-un orizont de zece ani, dar nu ne grăbim“, spune Frédéric Lamy, director general al Leroy Merlin România.
Leroy Merlin a fost al doilea jucător din piaţa locală de bricolaj, după reţeaua Dedeman, fondată de antreprenorii Dragoş şi Adrian Pavăl.
Leroy Merlin investeşte anul acesta şi într-un nou magazin în Bucureşti, pe lângă cele trei funcţionale deja. Al patrulea punct de desfacere se va afla în zona Theodor Pallady, lângă Ikea şi kika, şi se va deschide cel mai târziu la începutul anului 2020.
„De cinci ani vorbim despre acest magazin nou în Capitală, dar ne-am confruntat cu mult prea multă birocraţie. Dacă toate aceste procese s-ar fi derulat mai rapid, am fi deschis mai multe magazine până acum. În plus, şi infrastructura din România este mai dificilă şi întâmpinăm deseori probleme cu transportul, dar chiar şi în aceste condiţii noi suntem optimişti“.