Companii

Francezii de la d’aucy ajung la 3,5 mil. euro din vânzarea conservelor de legume

Crina Zdravcu, directorul comercial al d’aucy România

Crina Zdravcu, directorul comercial al d’aucy România

Autor: Roana Rotaru

06.10.2016, 00:05 355
d’aucy România, divizia locală a producătorului francez de conserve de legume d’aucy Group, mizează anul acesta pe vânzări totale de 3,5 mil. euro, în creştere cu 6% faţă de anul 2015. Peste jumătate din vânzări vin prin cele 850 de magazine ale reţelelor de comerţ modern, precum Auchan, Cora, Carrefour, 32% prin intermediul distribuitorilor şi 11% prin HoReCa.

„Avem în plan să mai mărim portofoliul de produse, de a ataca HoReCa mult mai serios cu produse dedicate. Practic noi avem nevoie de toate canalele de vânzare, iar în momentul de faţă avem dificultăţi în a accesa toate canalele din cauza pre­siunii pe preţ şi a pieţei nefisca­lizate”, a declarat Crina Zdra­v­cu, direc­torul co­mercial al d’aucy România.

Cel mai bine vândute produse din por­tofoliul d’aucy Ro­mânia sunt po­rumbul şi mazărea, care reprezintă peste 60% din vânzările totale, potrivit reprezen­tanţilor companiei. Românii consumă anual circa 2,2 ki­lograme de legume conservate, iar 75% din decizia de cumpărare se ia la raft în funcţie de ca­litate, preţ şi pro­movare, conform datelor d’aucy.

„Obiceiurile cu­linare, deşi se adap­tează celor euro­pene tot mai mult, încă sunt unele pu­ternic tradiţionale. Astfel, porumbul, ma­zărea, fasolea verde şi cea boabe sunt în topul celor mai cum­părate le­gume con­servate“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO