Companii

Francezii de la Decathlon au lansat un sistem de fidelizare cu puncte pe card

Francezii de la Decathlon au lansat un sistem de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

20.12.2018, 18:25 346

Retailerul francez de articole sportive Decathlon a lansat recent programul de fidelitate „Experienţe Sportive“, prin care pune la dispoziţia clienţilor o platformă online şi un sistem de fidelizare cu puncte pe card.

„Punctele acumulate în contul de membru îi dau posibilitatea utilizatorului să beneficieze de tarife preferenţiale pentru diferite experienţele sportive oferite de partenerii din reţea. Sunt prezenţi în reţea diferiţi parteneri sportivi, din aproape toate oraşele ţării şi pentru diferite tipologii de sporturi. Targetul este să acoperim toate cele peste 80 de sporturi disponibile astăzi în Decathlon“, a spus Lăcrămioara Roşca, director marketing în cadrul Decathlon România.

Astfel, programul de fidelitate transformă fiecare tranzacţie în puncte de fidelitate, care au o valabilitate de 12 luni de la momentul înregistrării ultimei tranzacţii în contul Decathlon.

În noua platformă, utilizatorii pot opta, începând cu 7 ianuarie, pentru diferiţi parteneri sportivi, din diferite oraşe din ţară şi pentru diferite tipologii de sporturi, în funcţie de numărul de puncte din contul lor, au adăugat reprezentanţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO