Companii

Franchwise îşi extinde prezenţa pe piaţa din Transilvania printr-un parteneriat cu Eatvisory, platformă de consultanţă pentru afacerile din HoReCa, şi mizează pe 20 de proiecte locale de francizare în următorul an

Paul Voicu, Managing Partner Franchwise

Paul Voicu, Managing Partner Franchwise

Autor: Cristina Bellu

09.08.2021, 11:05 418

Franchwise, companie specializată în consultanţă în domeniul francizelor din România, anunţă încheierea unui parteneriat cu Eatvisory, platformă de consultanţă pentru afacerile din HoReCa, în scopul dezvoltării pieţei de francize din Transilvania, pe zona de Food&Beverage (F&B).

În urma acestui proiect, Franchwise  estimează un număr total de 20 clienţi noi pe piaţa din Transilvania în următorul an.

“Dezvoltarea operaţiunilor noastre pe piaţa din Transilvania vine într-un context în care interesul antreprenorilor pentru a-şi franciza afacerea este foarte ridicat. De asemenea, Clujul reprezintă un model pentru antreprenorii români care vor să-şi francizeze şi să-şi internaţionalizeze afacerile datorită succesului înregistrat de companii ca SaladBox şi Noodle Pack”, spune Paul Voicu, Managing Partner Franchwise.

Noul partener al Franchwise în sectorul Food&Beverage, Eatvisory, a ajutat până în prezent peste 180 de afaceri din industria HoReCa să-şi dezvolte tipuri variate de servicii, de la management de locaţie, management financiar, Menu Engineering, până la crearea de concepte noi, promovarea acestora prin servicii de marketing şi deschiderea de locaţii noi.

Credem în potenţialul de dezvoltarea business-urilor din industria HoReCa autohtonă. Cele care au reuşit şi au trecut peste pandemie se pot gândi deja la următorul pas - dezvoltarea în sistem de franciză. Principiul e unul simplu - dezvoltă-te sau dispari de pe piaţă. În următoarea perioadă vor apărea concepte internaţionale care vor ataca piaţa locală de F&B. În acest nou context îi putem ajuta pe antreprenorii locali să-şi standardizeze şi să-şi pregătească business-ul în vederea extinderii a nivel naţional şi chiar internaţional., adaugă Ruben Filimon, CEO Eatvisory.

Ecosistemul antreprenorial şi sectoarele Food&Beverage (F&B) sunt în prezent printre cele mai mature şi efervescente din ţară, în ciuda scăderii lor cu peste 30% la nivel naţional pe fondul pandemiei, potrivit Franchwise. 

Impulsionaţi de dorinţa de a reconstrui şi de a-şi duce business-urile la următorul nivel, dar şi datorită noilor surse de finanţare disponibile pentru investiţii, antreprenorii s-au regrupat şi adaptat rapid, făcând să renască interesul şi încrederea investitorilor în francize, în paralel cu creşterea economiei.

“În contextul pandemiei, antreprenorii din Transilvania şi alte regiuni active din România au avut mai mult timp să se uite la businessurile proprii, să se uite la oportunităţile de dezvoltare naţională şi regională. De exemplu, prin sistemul de francize, noi le oferim antreprenorilor din Cluj acces la piaţa din Bucureşti, iar celor din Capitală le facilităm parteneriate pe piaţa clujeană ”, explică Paul Voicu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO