Companii

Franke România a închis anul 2022 cu afaceri de aproape 13 mil. euro, uşor sub nivelul din 2021. Producătorul de echipamente încorporabile pentru bucătărie vinde anual 150.000 de produse în România, dintre care 100.000 sunt chiuvete

Florin Porojan, directorul general al Franke România: Dacă analizăm începutul, care a fost un pionierat, ca pentru tot antreprenoriatul românesc, alături de prezent, traversat de crize financiare, pandemii şi crize geopolitice, putem spune că am rezistat şi am reuşit.

Florin Porojan, directorul general al Franke România: Dacă analizăm începutul, care a fost un pionierat, ca pentru tot antreprenoriatul românesc, alături de prezent, traversat de crize financiare, pandemii şi crize geopolitice, putem spune că am rezistat şi am reuşit.

Autor: Cristina Roşca

24.02.2023, 16:45 163

Franke România, filiala locală a grupului elveţian cu acelaşi nume, a închis anul trecut cu afaceri de 12,9 mil. euro, conform oficialilor companiei. Businessul este cu circa 5% mai mic decât cel obţinut în 2021, potrivit cal­culelor ZF pe baza datelor anunţate şi a celor publice. Mai mult, cifra de afaceri obţinută este cu circa 15% sub nivelul bugetat, de 73,2 mil. lei (14,9 mil. euro).

Reprezentanţii Franke spun că piaţa este volatilă, marcată fiind cel mai recent - în 2022 - de situaţia geo­politică şi geoeconomică „mai mult decât provocatoare“. Ei fac referire la războiul ruso-ucrainean şi la im­plicaţiile pe care acest conflict militar le-a generat. Economiştii spun că, parţial, inflaţia record care a afectat economia globală anul trecut are drept cauză acest război.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO