Companii

Freshful by eMAG, unul dintre cele mai noi hipermarketuri online, a ajuns la peste 30.000 de clienţi unici în primele şase luni de funcţionare, iar în următorii doi ani are în plan investiţii de peste 10 mil. euro

Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG: Online-ul a ieşit în câştig în ultimii doi ani - dacă nu era pandemie, ar fi fost mult mai jos.

Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG: Online-ul a ieşit în câştig în ultimii doi ani - dacă nu era pandemie, ar fi fost mult mai jos.

Autor: Alexandra Matei

15.04.2022, 00:05 450

♦ Investiţiile vor merge către dezvoltarea echipei, extinderea flotei auto şi zona de tehnologie, dar şi către un al doilea depozit, care va fi finalizat în 2023 ♦ În prezent, numărul comenzilor înregistrate într-o zi pe platforma Freshful a ajuns la 1.250 ♦ Bonul mediu se ridică la aproximativ 250 de lei + TVA, iar într-o lună, numărul utilizatorilor unici depăşeşte 7.000.

Freshful, unul dintre cele mai recente hipermarketuri online de pe piaţa locală, dezvoltat de eMAG, liderul retailului online local, a depăşit pragul de 30.000 de clienţi unici în primele şase luni de funcţionare.

Pentru următorii doi ani, start-up-ul are un buget de inves­tiţii ce depăşeşte 10 mil. euro, susţine Andrei Popescu, director general al Freshful, bani care vor merge către dezvoltarea echipei, extinderea flotei auto şi zona de tehnologie, dar şi către un al doi­lea depozit, care va fi finalizat în 2023. „Vom investi mai mult de 10 mil. euro în următorii doi ani. Investiţiile se vor duce în trei mari zone, prima fiind zona de echipe - recrutăm activ şi vom depăşi 1.000 de oameni până la finalul anului 2022. De asemenea, vom investi constant în zona de tehnologie şi în zona de flotă auto, dar şi într-un nou depozit, care va fi gata, cu siguranţă, în 2023. Momentan, suntem în stadiul de design. Sunt mai multe zone în Bucureşti în care ne-am dori să fie noul depozit. Ne uităm la densităţi în Bucureşti, ne-am dori ca el să fie în centru, dacă se poate. Un element-cheie la care ţinem este ca depozitul să fie cât mai aproape de oameni şi de gospodării – poate fi atât în zona de sud, cât şi în zona de est. Acest al doilea depozit va fi cumva replicat şi în alte oraşe, conco­mitent sau la distanţă de câteva luni“, a spus pentru ZF Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO