♦ Torsten Toeller, fondator şi preşedinte al boardului Fressnapf Group: România reprezintă o piaţă mare, nouă şi foarte atractivă.
Fressnapf Group, lider european în piaţa de hrană şi accesorii pentru animale de companie, a deschis unul dintre primele magazine în România, la Bucureşti, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor. Compania plănuieşte să deschidă, până la final de 2022, încă 14 magazine în ţară, iar pe termen lung, reprezentanţii ei văd potenţial pentru deschiderea a 100 de magazine în România. „România reprezintă o piaţă mare, nouă şi foarte atractivă, cu o populaţie ridicată şi numeroşi iubitori de animalele de companie. Acum suntem pe cale de a deveni un lider de piaţă în România şi suntem încântaţi să începem să oferim tuturor iubitorilor de animale sortimentele, serviciile, mărcile de top la nivel mondial, sortimentele locale, precum şi cele 16 mărci proprii Fressnapf“, a spus Torsten Toeller, fondator şi preşedinte al boardului Fressnapf Group.
Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, şase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în Bucureşti, urmate de Craioviţa, Timişoara Şagului şi Ploieşti. Celelalte două magazine vor fi deschise în Oradea şi Piteşti.
Grupul Fressnapf anunţă că va prelua şi 11 locaţii ale magazinelor Super Zoo, şi totodată şi angajaţii acestora din România, până la 1 octombrie. „Şase locaţii vor fi deja deschise şi renovate până la această dată, iar cinci locaţii noi vor fi deschise în următoarele luni“, precizează reprezentanţii grupului.
În prezent, la nivel global, există peste 1.700 de magazine Fressnapf şi MaxiZoo în 11 ţări, alte contribuţii puternice vin de la Arcaplanet în Italia (aproximativ 500 de magazine) şi Unconditional Group în Croaţia (30 de magazine), cât şi din magazine online în aproape toate ţările.
„În România, până la finalul anului, Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă“, transmit oficiialii companiei.
Fressnapf aduce în ţară un portofoliu ce cuprinde 130 de branduri - dintre care 16 sunt branduri exclusive.
Magazinele vor avea, totodată, sortimente nealimentare şi aşternuturi, precum şi o gamă largă de hrană umedă pentru câini şi pisici, diverse sortimente pentru păsări sălbatice şi, în general, sortimente alimentare care acoperă tendinţele şi nevoile relevante de hrănire.
Grupul Fressnapf are o istorie de peste 32 de ani. Primul magazin a fost deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de peste trei miliarde de euro.