Companii

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Consumatorii români s-au aliniat la trendul comerţului online. La Carrefour, pe zona de tehnologii şi digitalizare, am lansat aplicaţia mobilă care a avut o evoluţie rapidă şi s-a transformat într-o aplicaţie de cumpărături în 2020.

Autor: Cristina Roşca, Alexandra Cepăreanu

17.06.2021, 12:30 234

Retailerii mari au pariat pe digitalizare încă de acum câţiva ani, însă în pandemie investiţiile în tehnologie au continuat dat fiind că acest fenomen mondial – criza sanitară - a accelerat o serie de procese ca urmare a apa­riţiei de noi nevoi şi a schimbării comportamentului de consum. 

„Digitalizarea la Carrefour este despre identificarea, adoptarea şi implementarea noilor tehnologii“, spune Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour.

Ea aminteşte despre investiţii în infrastructură, în back-ofice şi online.

Grupul are local circa 370 de magazine, atât hiper­mar­keturi (sub brandul Carref­our), cât şi supermar­keturi (Carrefour Market), maga­zine de proximitate (Express) şi de unităţi de tip cash&carry (Supeco).

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO