Companii

Gap intra prin franciza in Romania

22.01.2008, 20:07 127

Strategia de extindere a retailerului american de imbracaminte si accesorii Gap va cuprinde de anul acesta si Romania, potrivit informatiilor aparute intr-un comunicat al companiei remis Bursei de Valori din New York. Compania a incheiat un acord de franciza cu grupul elen Marinopoulos pentru deschiderea mai multor magazine sub brandurile Gap si Banana Republic in Grecia, Romania, Bulgaria, Cipru si Croatia. "Aceste piete reprezinta o extindere naturala pentru brandurile noastre, iar acum profitam si de faptul ca am gasit un partener in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete si este partenerul ideal pentru noi", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap. Primul magazin Gap va fi deschis in Grecia in toamna anului 2008, iar primele magazine Banana Republic - in primavara anului viitor. In Romania, grecii de la Marinopoulos detin deja francize pentru brandurile Starbucks, Mark&Spencer si Sephora. In ultimul timp Romania a fost tinta de extindere a mai multor retaileri internationali, printre care Hervis Sports, compania de origine austriaca de articole sportive, membra a grupului SPAR, retailerul german de imbracaminte Takko sau Inditex, cel mai mare retailer de imbracaminte din Europa, care a intrat anul trecut in mod direct pe piata din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO