Companii

General Motors deschide la Bucureşti un call-center cu peste 400 de angajaţi

Autor: Bogdan Alecu

23.01.2017, 00:07 17861
Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.

General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clă­di­rea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zo­na Barbu Văcărescu. Spa­ţiul de bi­­rouri ar permite astfel re­cru­tarea a cel puţin 400 de angajaţi.

„Putem confirma că echi­pa noastră Global Connected Cus­to­mer Experience, care ope­rea­ză în prezent în Luton, Ma­rea Britanie, planifică un al doi­lea centru Customer En­gage­­ment Centre, în Bucu­reşti, pen­tru a spri­jini clienţii din în­trea­ga Eu­ro­pă care uti­lizează On­Star“, au declarat pen­tru ZF ofi­­cialii Ge­­neral Motors Euro­pa. OnStar permite atât ape­luri de ur­genţă, cât şi localizarea ma­şi­nii în caz de accident sau furt. Mai mult, consultantul poate ofe­ri date despre ma­şină, pro­gra­marea sistemului de navigaţie sau alte servicii. Este pentru prima dată când GM vine direct în România. În pre­zent pe plan local compania are numai o reprezentanţă pen­tru Opel, iar maşinile vândute sunt importate direct de către dealeri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24