Companii

George Copos a renunţat la brandul Hilton şi a încheiat un contract cu InterContinental pe 20 de ani. Noua denumire a celebrului hotel Athenee Palace va fi InterContinental Athénée Palace Bucharest

George Copos a renunţat la brandul Hilton şi a...

Autor: Roxana Rosu

20.07.2022, 12:24 4356

Ana Hotels, companie deţinută de omul de afaceri George Copos, a semnat un nou contract de management pentru hotelul Athenee Palace din centrul Bucureştiului, care va intra sub umbrela brandului InterContinental.

Modificările propriu-zise vor intra în vigoare de la 1 ianuarie 2023, iar contractul se va derula pe o perioadă de 20 ani.

Athenee Palace a funcţionat anterior sub brandul Hilton, contractul de management încheindu-se în acest an.

„InterContinental Athénée Palace Bucharest” devine astfel singurul hotel din România operat sub brandul InterContinental, după ce mai bine de 50 de ani acest brand s-a aflat pe clădirea emblemă a PIeţei Universităţii.

Brandul Intercontinental a dispărut de pe piaţa locală după ce Compania Hotelieră InterContinental România nu a mai prelungit contractul de management pe care îl avea din 2006.

„Desemnarea noului partener pentru contractul de management al hotelului a fost un proces lung şi laborios. Am pornit acest demers încă din anul 2021 şi precizez că, mai mulţi operatori internaţionali de notorietate şi-au dorit să opereze hotelul „Athénée Palace”. După ample negocieri, derulate timp de aproximativ 6 luni, a fost semnat contractul de management cu „IHG Hotels & Resorts”, urmând ca din anul 2023, hotelul „Athénée Palace” să fie operat sub brandul „InterContinental”. De altfel, „IHG Hotels & Resorts” ne este deja partener încă din anul 1998, în baza unui contract de management şi, ulterior, a contractului de franciză, pentru hotelul „Crowne Plaza Bucharest”, deţinut, de asemenea, de ANA Hotels în Bucureşti”, afirmă proprietarul grupului hotelier „ANA Hotels”, George Copos.

„InterContinental” este unul dintre cele mai importante lanţuri internaţionale de hoteluri de lux din lume şi unul dintre cele mai mari branduri globale de înaltă clasă, cu peste 200 de hoteluri din categoria „luxury”, incluzând clădiri emblematice din cele mai renumite capitale ale lumii, precum şi resorturi exclusiviste.  

„Pentru că trăim într-o perioadă a digitalizării, trecerea de la un operator la altul va fi treptată, fără a fi resimţită de clienţi.”, subliniază George Copos.

Investiţiile în restaurarea clădirii istorice „Athénée Palace” depăşesc 40 milioane de euro şi au Proiectul de modernizare a început în anul 2020 şi s-a derulat în două etape. Prima fază a renovării s-a finalizat în vara anului 2021 şi a vizat renovarea celor 132 de camere ale ”Aripii Noi”, iar cea de-a doua fază a reabilitării a avut ca obiectiv faţada hotelului şi cele 151 de camere din „Aripa Istorică”, construită în 1914. Renovarea camerelor şi a faţadei s-a încheiat, iar lucrările la spatiile publice se vor finaliza până la sfârşitul anului  (recepţia hotelului, Lobby, Café Athénée, Club Lounge, sălile de conferinţe).

Hotelul „Athénée Palace”, parte integrantă a grupului hotelier „ANA Hotels”, are o istorie de 108 ani şi este unul dintre simbolurile istorice şi arhitecturale ale Bucureştiului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO