Companii

Germanii de la Hornbach vor deschide până la sfârşitul lunii septembrie cel de-al şaptelea magazin din România, la Oradea

Germanii de la Hornbach vor deschide până la...

Autor: Roxana Rosu

09.09.2020, 09:41 473

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a început amenajarea celui de-al şaptelea magazin din România, la Oradea, urmând ca acesta să fie inaugurat la sfârşitul lunii septembrie.

Noul magazin va avea o suprafaţă de circa 23.000 de metri pătraţi, va fi amplasat pe un teren de circa 5,4 hectare şi va dispune de peste 500 de locuri de parcare.

 „Dorim să venim în întâmpinarea clienţilor cu un sortiment de aproximativ 44.000 de produse mereu în stoc şi alte 30.000 disponibile la comandă. Mai mult de atât, şi de această dată ne-am luat angajamentul de a pregăti atent personalul aflat la raft pentru a putea oferi consultanţă tuturor clienţilor, în proiectele pe care le desfăşoară“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Magazinul va include şi un departament Drive In, cu o suprafaţă de 5.900 de metri pătraţi, cu materialele necesare construcţiei unei case sau realizării altor proiecte: izolaţii, gipscarton, ciment, şape, mortare, adezivi, tencuieli, ţiglă metalică, ceramică sau din beton, panouri sandwich, etc.

O noutate adusă de Hornbach pe piaţa din Oradea este departamentul de ZOO şi acvaristică, ce ocupă o suprafaţă de 450 de metri pătraţi, cea mai mare de acest fel cuprinsă în cadrul unui magazin de bricolaj. Această zonă va deţine un sortiment de hrană pentru câini şi pisici cu peste 700 de articole şi o gamă dedicată acvaristicii, cu acvarii, hrană, soluţii de întreţinere a apei şi peste 200 de specii de peşti.

Retailerul german de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach, prezent pe piaţa locală cu şase maga­zi­ne, a făcut în 2019 afaceri de 875 de mi­lioane de lei în România, în creştere cu 13% comparativ cu anul pre­cedent, po­tri­vit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Compania aproape şi-a dublat pro­fitul, până la 29,5 milioane de lei, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a cres­cut la 723, un nivel similar cu cel din 2016, an după care personalul s-a redus. Busi­nessul germanilor pe piaţa locală este operat prin compania Hornbach Centrala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO