Companii

Germanii de la Reinert vin cu 2 milioane de euro pentru promovarea brandului

Germanii de la Reinert vin cu 2 milioane de euro pentru promovarea brandului

Estimata la peste 1 mld. euro, piata mezelurilor devine din ce in ce mai competitiva

24.04.2007, 17:00 59

Producatorul german de mezeluri H&E Reinert, care a finalizat o investitie greenfield de 17 milioane de euro langa Brasov, va investi in acest an 2 milioane de euro, suma neta, pentru promovarea brandului pe piata locala.
"Campania de promovare are loc pana la sfarsitul anului 2007, urmand ca planul pe anul viitor sa fie discutat si agreat intr-un viitor apropiat. Investitia este de peste 2 milioane de euro, aceasta fiind inclusa in bugetul de marketing de peste 3 milioane de euro stabilit pentru anul acesta", a declarat Ovidiu Bocaniciu, directorul general al companiei.
Reinert este prima companie straina care a decis sa demareze o investitie greenfield in domeniul procesari carnii. Compania a finalizat anul trecut constructia unei capacitati de productie in comuna Feldioara, langa Brasov. Noul centru are o suprafata de 10.500 de metri patrati si este prima investitie realizata de grupul Reinert in afara Germaniei.
Potrivit lui Bocaniciu, bugetul de promovare va fi ajustat in cursul acestui an in functie de cererea pietei, putand chiar sa depaseasca suma de 3 milioane de euro.
"Obiectivul nostru este sa ne facem cunoscuti", a afirmat directorul general al Reinert.
Bocaniciu a mai spus ca aceasta campanie a fost realizata prin intermediul agentiilor Mercury Promotion si Initiative Media, si vizeaza in general persoanele care iau decizia de cumparare intr-o familie.
Reinert nu este singurul producator de preparate din carne care va investi anul acesta in promovare media, companii precum Caroli, Cris-Tim, Campofrio sau Aldis avand in derulare campanii de promovare pe tv.
Compania germana a inceput distributia in luna februarie si este prezenta in acest moment in toate judetele tarii, potrivit propriilor informatii.
"Suntem in tratative cu toate marile lanturi de magazine prin intermediul partenerului nostru de distributie, Whiteland Sales and Marketing, dar produsele sunt disponibile deja in cateva astfel de magazine", a adaugat Bocaniciu.
Reinert anuntase anterior ca estimeaza o productie de 5-6 mii de tone de mezeluri in acest an, o cifra de afaceri de 20-25 mil. euro pe piata locala, precum si obtinerea unei cote de piata de 8-10% care sa permita companiei intrarea in topul primilor cinci producatori de mezeluri. Strategia companiei pe viitorul apropiat mai vizeaza si noi investitii in capacitatea de productie, care va ajunge la aproximativ 12.000 de tone pe an, cat si in dezvoltarea si lansarea de produse noi. Reprezentantul companiei a declarat anterior ca Reinert ia in considerare pe viitor atat posibilitatea exportului, cat si realizarea unei extinderi de capacitate in 2009.
Cea mai mare investitie in domeniul carnii de porc apartine insa gigantului american Smithfield care a anuntat un program de investitii de 850 de milioane de dolari pe piata romaneasca, dupa ce a cumparat activele fostului combinat de crestere a porcilor Comtim Timisoara.
Grupul german Reinert se situeaza pe locul trei in Germania si in topul primelor zece companii din Europa pe piata de profil. Producatorul va concura pe piata locala de produse procesate din carne in valoare de peste un miliard de euro (pret la raft) cu producatori precum CrisTim, Aldis, Angst, Caroli sau Tabco-Campofrio, filiala grupului spaniol Campofrio Alimentation.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO