Companii

Germanii de la Veka, distribuitori de profiluri PVC în România, şi-au bugetat afaceri în creştere cu 5% în 2020. Veka are în România doar activităţi de distribuţie către o reţea de 180 de parteneri

Alexandru Oancea, marketing manager,  Veka România: Cred că pentru anul 2020 principala provocare vor fi cadrul macroeconomic şi implicaţiile lui, atât în mentalul colectiv şi deschiderea către investiţii, cât şi către accesibilizarea surselor de finanţare.

Alexandru Oancea, marketing manager, Veka România: Cred că pentru anul 2020 principala provocare vor fi cadrul macroeconomic şi implicaţiile lui, atât în mentalul colectiv şi deschiderea către investiţii, cât şi către accesibilizarea surselor de finanţare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.01.2020, 00:07 264
Producătorul german de profiluri din PVC Veka şi-a propus să-şi majoreze busi­nessul cu până la 5% în 2020, după un an 2019 în care a resimţit un trend de scădere.

„Analizând perioada ianuarie-octom­brie 2019, estimăm o scădere de aproximativ 10% a cererii pe întreaga piaţă de ferestre. În acelaşi timp, segmentul cererilor de fe­restre venite din partea dezvoltatorilor imo­biliari a cunoscut o creştere. Această schim­bare de pon­dere a ce­re­rilor venite de la dezvol­ta­tori faţă de persoa­ne fizice ne va susţine obiecti­vul de a avea o evo­luţie po­zi­ti­vă a vânzărilor, rapor­tat la anul precedent“, spune Alexan­dru Oancea, marke­ting manager la Veka România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO