Companii

Gerocossen, vanzari cu 80% mai mari la produsele de sezon

03.07.2007, 19:03 65

Producatorul local de cosmetice Gerocossen estimeaza ca va mentine si in acest an ritmul de crestere de 80% a vanzarilor de produse de protectie solara realizate in perioada estivala. "Estimarile companiei privind cresterile vanzarilor in sezonul 2007 pentru produsele solare Gerocossen si El Sol sunt optimiste si vizeaza o crestere a unitatilor vandute de pana la 70-80% fata de anul trecut", a declarat Andreea Sas, marketing manager al Gerocossen. In cadrul Gerocossen, principala divizie o reprezinta vanzarea de vopsele de par, care genereaza 60% din cifra de afaceri a companiei. Afacerile Gerocossen au fost estimate anul trecut la aproximativ 3 mil. euro. Pentru anul in curs, reprezentantii companiei au declarat ca si-au propus o crestere in ritmul pietei, care este estimat la 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO