Companii

GfK: Românii şi-au temperat anul trecut apetitul pentru cumpărături de bunuri de larg consum, mergând mai rar la magazin şi optând în general pentru produse mai ieftine

GfK: Românii şi-au temperat anul trecut apetitul pentru...

Autor: Roxana Rosu

25.02.2020, 11:38 239

Românii şi-au temperat anul trecut apetitul pentru cumpărături de bunuri de larg consum, mergând mai rar la magazin decât în 2018 şi optând în general pentru produse mai ieftine, arată o analiză a GfK.

Astfel, pe parcursul anului 2019, cumpărăturile casnice de bunuri de larg consum au înregistrat per total o creştere modestă, de 2,2%, în condiţiile în care preţurile la alimente s-au majorat în medie cu 5,6% (conform Eurostat), iar românii au cumpărat aceleaşi volume, dar de pe segmente inferioare de preţ.

În 2018, ritmul de creştere a pieţei a fost dublu, în timp ce în 2017 piaţa creştea cu peste 7%.

In medie, familiile din România au mers la cumpărături mai rar pe parcursul anului trecut decât in 2018, insă au plătit cu 2 lei mai mult la o vizită în magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO