Companii

Giampaolo Manzonetto, CEO Lactalis România: Pregătim fabricile pentru a deveni un jucător important în regiune

Giampaolo Manzonetto

Giampaolo Manzonetto

Autor: Ramona Cornea

16.03.2021, 09:00 622

Un produs sub brandul President al grupului Lactalis, fabricat la unitatea de producţie din Sfântu Gheorghe, a fost exportat în 38 de ţări, iar ex­por­tul repre­zintă unul dintre obiectivele im­portante în viitor pentru fa­bricile gru­pului din România chiar dacă nu are o con­tribuţie semnificativă în prezent.

„Obiectivul meu este să pregătim fabricile pen­tru a deveni un operator im­portant cel puţin în Europa de Sud-Est. După achiziţia fabricilor Covalact şi Albalact fabricile erau deja la ca­pa­citate maximă. De atunci, din 2017, noi investim constant în mărirea ca­pacităţii de pro­duc­ţie şi în ma­nage­men­tul calităţii pentru a adu­ce fabricile la stan­dardul de ca­litate al Lac­talis şi să dez­vol­tăm încet-încet şi par­tea aceasta de export“, a spus Giampaolo Manzonet­to, CEO al fir­melor din grupul Lactalis România.

În 2020, Lactalis România a investit până la 10 milioane de euro în capacităţile de producţie, flotă şi infrastructură IT, iar în 2021 va depăşi acest prag, după cum spune CEO-ul companiei.

„Avem un produs de cremă de brânză sub brandul President produs la fabrica noastră din Sfântu Gheorghe care a fost exportat în 38 de ţări, acoperim aproape tot globul“.

Grupul Lactalis include companiile Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Lactate Harghita şi Rarăul. Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de 5 miliarde de lei (peste 1 miliard euro) a produselor lactate, a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 672 milioane de lei (circa 140 mil. euro), în creştere cu 8,3% faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO