Companii

Gigantul american Bunge, liderul pieţei de ulei din România, şi-a micşorat afacerile cu 6% până la 1,8 de miliarde de lei în 2019. Compania e în continuare pe pierdere, dar rezultatul negativ e la jumătate faţă de 2018

La nivel global, 2019 a fost un an de schimbare şi progres pentru Bunge, business cu activităţi în agrobusiness, producţia de ulei, zahăr, fertilizatori sau bioenergie şi peste 25.000 de angajaţi, conform raportului anual al companiei.

La nivel global, 2019 a fost un an de schimbare şi progres pentru Bunge, business cu activităţi în agrobusiness, producţia de ulei, zahăr, fertilizatori sau bioenergie şi peste 25.000 de angajaţi, conform raportului anual al companiei.

Autor: Florentina Niţu

31.07.2020, 19:15 320

Compania Bunge România, prin care gigantul american cu acelaşi nume îşi operează acti­vităţile de producţie de ulei sub bran­durile Floriol şi Unisol, a în­re­gistrat o cifră de afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în scădere cu 6% faţă de anul precedent, şi a rămas pe pierdere, arată datele de la Minis­terul Finanţelor. Totuşi, pier­derea s-a înjumătăţit, la 47 mil. lei. 

La nivel global, 2019 a fost un an de schimbare şi progres pentru Bunge, business cu activităţi în agrobusiness, producţia de ulei, zahăr, fertilizatori sau bioenergie şi peste 25.000 de angajaţi, con­form raportului anual al com­paniei. Astfel, vânzările nete către clienţi externi au fost de 41 mld. dolari (168 mld. lei), potrivit aceleaşi surse. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO