Companii

Gigantul Samsung a deschis în România un centru de servicii de HR, financiare şi programare pentru 30 de ţări din Europa

Autor: Adrian Seceleanu

05.01.2017, 00:07 5519

Subsidiara gigantului sud-coreean Samsung, una din­tre cele mai mari companii globale de tehnologie, a înfiinţat anul trecut la Bucureşti un centru de servicii care va oferi servicii pentru filialele grupului din 30 de ţări europene.

„Noua linie de afaceri a Samsung Electronics România urmează să asigure servicii de suport pentru o parte din societăţile membre ale grupului Samsung, în domenii de activitate precum suport produse clienţi, resurse umane, financiar şi altele“, conform unei decizii luate de acţionari la jumătatea anului trecut şi publicate recent în Monitorul Oficial. Managerul acestei linii de business este coreeanul Kim Wonsok, 51 de ani, potrivit aceleiaşi surse.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii Samsung România nu au oferit detalii până la închiderea ediţiei.

Compania, cu afaceri de 3,3 mld. lei (744 mil. euro) în 2015, a demarat deja o campanie de recrutare pen­tru posturi de specialist în recrutare, analist HR, spe­cia­list în în­văţare şi dezvoltare, programator de aplicaţii în limbajul Visual Basic, specialist în salarizare şi contabilitate.

„Noul centru Samsung Shared Services Centre Europe, înfiinţat în 2016 în Bucureşti, este dedicat proceselor finan­cia­re, de suport pentru clienţi şi de resurse umane pentru 18 birouri (30 de ţări) ale companiei din Europa“, conform anunţurilor publicate pe reţeaua de socializare LinkedIn.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO