Companii

GroupM: Piaţa de publicitate din România va scădea cu peste 9%. „Estimările includ bugetul programului guvernamental de suport pentru piaţa media şi se bazează pe scenariul în care nu va mai fi declarată o nouă stare de urgenţă în toamna acestui an.“

GroupM: Piaţa de publicitate din România va scădea cu peste 9%. „Estimările includ bugetul programului guvernamental de suport pentru piaţa media şi se bazează pe scenariul în care nu va mai fi declarată o nouă stare de urgenţă în toamna acestui an.“

Autor: Cristina Bellu

02.07.2020, 00:05 170

Piaţa de publicitate din România va înregistra o scădere de 9,8% până la finalul anului, evoluţie similară cu media globală unde este preconizată o scădere de 9,9%, arată estimările făcute de GroupM România, divizie care face parte din grupul internaţional de comunicare WPP.

„Scăderea va fi mai accen­tuată în vestul Europei şi mai puţin pronunţată în SUA, minus 7,5% şi China, minus 2,8%, cele mai mari două pieţe de publi­citate, care însumează peste 50% din piaţa globală“, transmit repre­zentanţii GroupM.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO