Companii

Grupul Alka intră pe segmentul B2C cu brandul de cafea Stretto după ce pandemia a schimbat comportamentul de consum şi a afectat puternic în 2020 HoReCa şi zona de office

Grupul Alka intră pe segmentul B2C cu brandul de cafea...

Autor: Cristina Roşca

23.08.2021, 10:40 276

Alka Group, producătorul napo­lita­ne­lor Alfers, al covrigeilor Toortitzi şi al brandului de cafea Stretto, estimează o creştere de minimum 30% a cifrei de afaceri a diviziei de ca­fea în acest an după ce compania a intrat şi pe segmentul B2C (vânzare către consumatorul final) prin inter­me­diul unui magazin online. Până acum Stretto se vindea doar către par­te­nerii de retail sau HoReCa ai companiei.

Reprezentanţii Alka nu spun cât sunt vânzările Stretto în mod normal, dar precizează că anul 2020 a re­pre­zen­tat o provocare pentru această di­vi­zie ca urmare a nenu­măratelor res­tric­ţii impuse zonei HoReCa şi seg­men­t­ului de office, principalele puncte de desfacere ale businessului. Astfel, pe parcursul anului trecut, compania a reu­şit să transfere core businessul către alte subcanale şi ocazii de consum.

Alegerea Stretto de a se adresa direct consumatorului final este un răs­puns firesc la dinamica pieţei ca­felei din ultimul an, spun repre­zen­tan­ţii Alka. În 2020, an marcat de pan­demie, vânzările de cafea în retail au crescut cu 13% faţă de 2019, con­su­mul mutându-se acasă, arată datele Alka. Mai mult, anul trecut a adus o creş­tere considerabilă a co­mer­ţului online, inclusiv în zona cafelei şi a ceaiurilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO