Companii

Grupul american Mars controlează 36% din piaţa de hrană pentru animale de companie din România. Pe locul doi este Nestle cu 23,7%. Românii cheltuie anual pe mâncare pentru prietenii necuvântători circa 2,8 mld. lei, conform datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor

Grupul american Mars controlează 36% din piaţa de...

Autor: Cristina Roşca

07.01.2021, 16:30 616

Grupul american Mars, cunoscut pentru brandurile sale de pe piaţa de dulciuri şi gumă de mestecat, domină piaţa locală de hrană pentru animale de companie, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euro­mo­nitor. Mai exact, gigantul are aproa­pe 36% cotă de piaţă, urmat fiind de grupul elveţian Nestle cu 23,7%. Restul jucătorilor sunt mult în spate, cu vânzări ce reprezintă sub 5% din piaţă, potrivit Euromonitor.

Românii cheltuie anual pe mâncare pen­tru prietenii necuvântători circa 2,8 mld. lei, con­form aceleiaşi surse. Acest lucru înseamnă că sub bran­du­rile de hrană pentru ani­ma­le comercializate de Mars vânzările ajung la 1 mld. lei.

Americanii au în porto­foliu unele dintre cele mai cunos­cute mărci de profil, precum Whiskas, Royal Canin, Pedigree sau Sheba, produse care se vând în toate magazinele de tip supermarket şi hipermarket, în online, dar şi în unităţile specializate pe animale de companie. Astfel, ei acoperă foarte bine piaţa de profil.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO