Companii

Grupul britanic de travel management ATPI a intrat pe piaţa românească

Grupul britanic de travel management ATPI a intrat pe...

Autor: Liviu Iancu

29.04.2015, 10:07 229

"Sunt ţări în care ATPI are birouri proprii şi ţări în care fac contracte de reprezentare cu un jucător local. După semnarea parteneriatului, Business Travel Turism a devenit reprezentantul lor exclusiv pe piaţa românească. În urma acestui parteneriat, mă aştept să avem acces la piaţa internaţională de travel management. În acest moment, pe piaţa românească nu mai este foarte mult loc de creştere", a declarat agenţiei MEDIAFAX Paula Dobrescu, proprietar şi Director General al Business Travel Turism.

După parteneriatul cu Business Travel Turism, grupul ATPI are o reţea de birouri (deţinute integral şi parteneri) în 42 de ţări din întreaga lume, în cele mai diverse locuri, precum Taiwan, Vietnam, Japonia, Brazilia şi Finlanda.

"Vrem de la partenerii noştri experienţă şi excelenţă regională şi suntem foarte încântaţi să adăugăm Business Travel Turism reţelei noastre aflate în continuă creştere. Extinderea activităţii grupului nostru prin achiziţii şi prin noi parteneri reprezintă un aspect esenţial al planurilor noastre de dezvoltare. Aşteptăm cu nerăbdare oportunităţile pe care acest nou parteneriat le poate aduce ambelor organizaţii", a declarat într-un comunicat Graham Ramsey, directorul general executiv al Grupului ATPI.

Ca parte din reţeaua de companii partenere ale ATPI, Business Travel Turism va beneficia de tehnologia grupului, de palmaresul acestuia la nivel mondial şi de servicii extinse de asistenţă.

"Regiunea Europei Centrale beneficiază de un ritm rapid de dezvoltare, iar economia noastră depăşeşte multe state din nordul şi vestul Europei. Organizaţia noastră a crescut semnificativ în România datorită unei pieţe locale în curs de dezvoltare şi suntem încântaţi de potenţialul pe care îl aduce parteneriatul nostru la nivel global cu Grupul ATPI, deoarece ne va permite să ne consolidăm poziţia de companie de top în Europa Centrală în managementul serviciilor de turism", a mai spus Paula Dobrescu.

Grupul ATPI are peste 100 de sedii la nivel mondial şi desfăşoară activităţi în sectorul de turism corporativ, management de evenimente corporative, tehnologie de turism online şi management de specialitate în turism, pentru o serie de industrii-cheie, inclusiv sectorul energetic şi de transport. Veniturile anuale din vânzări ale ATPI depăşesc 1,4 miliarde de dolari. ATPI se află între primele 50 de companii cu capital privat din Marea Britanie, conform Sunday Times Deloitte Buyout Track.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO