Carmistin, pornit în urmă cu două decenii de Justin Paraschiv, căruia i s-a alăturat soţia sa, Andra Paraschiv, a trecut recent printr-un rebranding, ca urmare a extinderii afacerii, devenind Carmistin, The Food Company.
Grupul are acum un plan ambiţios de investiţii de peste 350 de milioane de euro pentru a dezvolta şi diversifica produsele La Provincia, brand cunoscut pentru carnea de pasăre, astfel încât să crească exporturile în Europa.
„În următorii patru ani, grupul Carmistin va investi peste 350 de milioane euro în dezvoltarea şi diversificarea portofoliului de produse La Provincia, cu scopul atingerii obiectivului strategic anunţat odată cu procesul de rebranding, şi anume consolidarea atât pe piaţa internă, cât şi externă a Carmistin, The Food Company. Urmărim, în următorii ani, o creştere constantă a prezenţei noastre şi a produselor La Provincia în Europa“, a spus pentru ZF Andrei Brumaru, CEO al grupului Carmistin.
Prin noua poziţionare a brandului Carmistin, The Food Company, grupul îşi doreşte să devină lider în industria alimentară şi să accelereze creşterea în acest sector. În prezent, grupul derulează investiţii pe cele trei divizii importante ale acestuia: pui, porc şi agricultură.