Companii

Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu un nou concept, Prăvălia lui Manuc, o băcănie în care a investit 80.000 euro

Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu un nou concept, Prăvălia lui Manuc, o băcănie în care a investit 80.000 euro

Pravalia lui Manuc: Spaţiul dedicat prăvăliei are o suprafaţă totală de 103 metri pătraţi, dispuşi pe trei niveluri, iar investiţia totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro

Autor: Roxana Rosu

10.07.2019, 11:23 946

Grupul City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători din industria restaurantelor, controlat de antreprenorul Dragoş Petrescu,  se extinde în zona de retail cu un nou concept, Prăvălia lui Manuc, o băcănie deschisă în vecinătatea restaurantului cu acelaşi nume din Bucureşti în urma unei investiţii de 80.000 euro.

Spaţiul, unde se vând produse tradiţionale româneşti, dispune şi de  o zonă de degustare cu 45 de locuri.

”Spaţiul devenit disponibil în continuarea Hanului era prea mic pentru a ne gândi să extindem restaurantul. Tocmai de aceea, ştiind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsaţi inspiraţi de acest lucru şi am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie – replică a acelor vremuri. În contextul în care traficul de turişti la Hanu’ lui Manuc în sezon este foarte mare, fiind considerat un punct de atracţie al Capitalei, prăvălia vine ca o continuare firească, oferind o mostră de produse tradiţionale româneşti, un suvenir care întregeşte experienţa culturii noastre, a precizat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO