Companii

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli şi-a bugetat afaceri de 70 mil. lei, cu 25% mai mari ca în 2021 şi aproape duble faţă de 2020. „Încet-încet, piaţa se va stabiliza”

Daniel Caramihai, CEO şi fondator al Fratelli Grup: Faţă de ultimii ani, cele mai importante provocări actuale în HoReCa, dar nu numai, sunt lipsa resursei umane şi creşterea explozivă a costurilor atât la utilităţi, cât şi la materii prime.

Daniel Caramihai, CEO şi fondator al Fratelli Grup: Faţă de ultimii ani, cele mai importante provocări actuale în HoReCa, dar nu numai, sunt lipsa resursei umane şi creşterea explozivă a costurilor atât la utilităţi, cât şi la materii prime.

Autor: Cristina Roşca

13.07.2022, 18:00 264

Sub umbrela Fratelli sunt deschise astăzi şapte restaurante şi şapte cluburi Toate restaurantele sunt operate direct de grup, în timp ce o parte dintre cluburile din provincie sunt deschise de parteneri francizaţi, e vorba de cele din Constanţa, Timişoara şi Iaşi În portofoliul grupului se găsesc localuri sub branduri precum Biutiful, Fratelli, Fratellini, Uanderful sau Carnivale Food Market.

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli, lansat pe piaţă acum 17 ani, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 5 milioane de lei, suma fiind cu 67% mai mare ca în 2021. Totodată, bugetul este de peste trei ori mai mare decât cel din 2020, primul an de pandemie.

Criza sanitară a fost o perioadă dificilă pentru jucătorii din HoReCa, dat fiind că aceştia fie au fost închişi temporar, fie au funcţionat cu restricţii. În acest context şi multe investiţii au fost blocate, pentru a fi reluate în 2022.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO