♦ Sub umbrela Fratelli sunt deschise astăzi şapte restaurante şi şapte cluburi ♦ Toate restaurantele sunt operate direct de grup, în timp ce o parte dintre cluburile din provincie sunt deschise de parteneri francizaţi, e vorba de cele din Constanţa, Timişoara şi Iaşi ♦ În portofoliul grupului se găsesc localuri sub branduri precum Biutiful, Fratelli, Fratellini, Uanderful sau Carnivale Food Market.
Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli, lansat pe piaţă acum 17 ani, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 5 milioane de lei, suma fiind cu 67% mai mare ca în 2021. Totodată, bugetul este de peste trei ori mai mare decât cel din 2020, primul an de pandemie.
Criza sanitară a fost o perioadă dificilă pentru jucătorii din HoReCa, dat fiind că aceştia fie au fost închişi temporar, fie au funcţionat cu restricţii. În acest context şi multe investiţii au fost blocate, pentru a fi reluate în 2022.