Fuchs Condimente România, parte a grupului german Fuchs, a investit 8,5 milioane de euro în extinderea fabricii din Curtea de Argeş şi mai investeşte încă 5,5 milioane de euro în utilaje şi automatizarea proceselor de producţie în următorii ani. Obiectivul este de a dubla cifra de afaceri, până la 70 de milioane de euro, în zece ani din creşterea ponderii vânzărilor de mărci private din portofoliu.
„Ne aÅŸteptăm la creÅŸterea de mărci private în viitor, ca urÂmare vom investi în această direcÅ£ie. (...) Partea mărcilor priÂvate a crescut dramatic în ultimii ani în Fuchs. Acum
trei-patru ani vorbeam de 5-10%, iar acum mărcile private ale maÂrilor retaileri sunt 30-35% din total business. Vrem să mergem ÅŸi către alÅ£i retaileri, chiar ÅŸi din alte ţări“, a spus Uwe-Jens Karl, director general al Fuchs Condimente România.
El a fost prezent la evenimentul prin care a fost anunÂÅ£aÂtă noua investiÅ£ie din fabrică, care a fost realizată din fonÂduri proprii ÅŸi a vizat extinderea centrului logistic ÅŸi de proÂducÂÅ£ie de la 11.000 de metri pătraÅ£i la 21.000 de metri pătraÅ£i.
Executivul a subliniat că există o cerere şi o creştere pe mărci private, unde producătorul brandurilor Fuchs şi Cosmin vrea să ajungă chiar până la 80% din vânzări din mărcile pentru retaileri în viitor. „Planificăm ca 80% din vânzările din fabrică să vină din mărcile private, care vor creşte mult mai repede în următorii ani şi printr-o luptă concurenţială mai intensă“, a întărit Uwe-Jens Karl.