Companii

Grupul Iulius: Vânzările magazinelor din malluri vor fi la jumătate după redeschidere, dar până la final de 2020 ele vor reveni la nivelul de dinainte de pandemie

În 2000, Iulian Dascălu a deschis Iulius Mall la Iaşi, iar ulterior a ajuns să dezvolte un portofoliu format din patru malluri sub brandul Iulius (Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava), ansamblul multifuncţional Palas Iaşi, proiectul mixt Iulius Town din Timişoara şi 146.200 de metri pătraţi de birouri.

În 2000, Iulian Dascălu a deschis Iulius Mall la Iaşi, iar ulterior a ajuns să dezvolte un portofoliu format din patru malluri sub brandul Iulius (Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava), ansamblul multifuncţional Palas Iaşi, proiectul mixt Iulius Town din Timişoara şi 146.200 de metri pătraţi de birouri.

Autor: Bogdan Alecu

17.05.2020, 11:21 836

Iulius Group este dezvoltatorul imobiliar care deţine mallurile Iulius din ţară şi Palas din Iaşi. Sunt peste 1.000 de magazine şi localuri cu activitatea suspendată în mallurile grupului Iulius. Momentan mallurile din România sunt închise şi nu există o dată oficială pentru redeschidere.

Reorientarea către online nu a re­uşit să compenseze lipsa vân­zărilor din magazinele fizice în cazul retailului de fa­shi­on, explică oficialii Iu­lius, gru­pul controlat de Iulian Dascălu, cel mai ma­re proprietar român de malluri de pe piaţa locală.

„Feedbackul primit din partea re­tai­le­ri­lor ne arată că activitatea comercială online nu a reuşit să compenseze vânzările for­ma­te­lor fizice. În unele cazuri, tranzacţiile online chiar au scăzut pe fondul lipsei de susţinere a ma­­gazinelor fizice. Clienţii simt în con­ti­nu­are nevoia experienţei interactive de shopping“, au explicat reprezentanţii com­pa­niei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO