Companii

Grupul Macromex investeşte într-un nou centru regional de distribuţie 12 milioane de euro

Dan Minulescu, CEO Macromex

Dan Minulescu, CEO Macromex

Autor: Mădălina Dediu Panaete

30.03.2018, 00:07 1367
Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de bunuri de larg consum (FMCG), va investi 12 mil. euro într-un nou centru regional de distribuţie în zona de sud a ţării. Compania deţine deja un un complex logistic în Câmpia Turzii inaugurat în 2014 după o investiţie de 17 mi­lioane de euro, conform datelor furnizate anterior de companie. „Investiţiile în reînnoirea şi extinderea parcului de auto­uti­litare specializate s-au ridicat la două milioane de euro în 2017. Investiţii suplimentare au fost făcute şi în echipamente de­dicate proceselor de vânzare. Acestea vor continua şi în 2018, însă cel mai ambiţios proiect este construcţia unui nou centru regional de distribuţie ce se va derula pe doi ani şi presupune o investiţie de 12 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Dan Minulescu, CEO al companiei româneşti. Veniturile totale ale companiei Macromex au crescut anul trecut cu 6% faţă de anul precedent, depăşind astfel 770 mil. lei (170 mil. euro), conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie şi celor de pe mfinante.ro. Macromex are în portofoliu branduri proprii precum Corso şi La Strada (îngheţată), Edenia (produse din carne, de patiserie sau legume congelate) dar şi mărci partenere precum La Lorraine (panificaţie congelată) sau President (lactate).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO