Grupul Mediapost Hit Mail, cel mai mare jucător pe marketing direct şi relaţional, controlat de o filială a Poştei Franceze, şi-a crescut afacerile cu 3% în prima jumătate din acest an faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei.
„Chiar dacă e-commerce-ul cu plecare din România nu a crescut anul acesta, în special din cauza coletelor venite din China, ponderea proprietarilor de magazine online care încredinţează logistica unor firme specializate a crescut mult faţă de anii precedenţi şi continuă să crească, ceea ce ne oferă oportunităţi interesante de creştere“, a spus pentru ZF Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail.
Grupul asigură întreaga logistică a unui magazin de e-commerce, de la recepţia şi depozitarea mărfurilor la colectarea şi gestionarea retururilor, etichetare.
Mediapost Hit Mail SA, companie deţinută 100% de Poşta Franceză, este prezentă pe piaţa românească de 27 de ani şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, având peste 500 de angajaţi în cele şapte filiale ale sale din România şi cele două din Bulgaria.