Companii

Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de Poşta Franceză: Ponderea proprietarilor de magazine online care încredinţează logistica unor firme specializate a crescut mult faţă de anii precedenţi. Logistica pentru e-commerce, automatizările de marketing şi voucherele digitale au creşterile cele mai rapide

Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail: În logistica pentru e-commerce apar nişe noi, clienţii îşi doresc servicii mai multe şi mai sofisticate.

Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail: În logistica pentru e-commerce apar nişe noi, clienţii îşi doresc servicii mai multe şi mai sofisticate.

Autor: Mirabela Tiron

13.09.2024, 18:00 151

Grupul Mediapost Hit Mail, cel mai mare jucător pe marketing direct şi relaţional, controlat de o filială a Poştei Franceze, şi-a crescut afacerile cu 3% în prima jumătate din acest an faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei.

„Chiar dacă e-commerce-ul cu plecare din România nu a crescut anul acesta, în special din cauza coletelor venite din China, ponderea proprietarilor de magazine online care încredinţează logistica unor firme specializate a crescut mult faţă de anii precedenţi şi continuă să crească, ceea ce ne oferă oportunităţi interesante de creştere“, a spus pentru ZF Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail.

Grupul asigură întreaga logistică a unui magazin de e-commerce, de la recepţia şi depozitarea mărfurilor la colectarea şi gestionarea retururilor, etichetare.

Mediapost Hit Mail SA, companie deţinută 100% de Poşta Franceză, este prezentă pe piaţa românească de 27 de ani şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, având peste 500 de angajaţi în cele şapte filiale ale sale din România şi cele două din Bulgaria.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro