Mediaposte Hit Mail, principalul integrator de servicii de marketing direct din România, controlat de o filială a Poştei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce.
Cu o suprafaţă de 19.000 de metri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că proporţional cu extinderea suprafeţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care Mediaposte oferă servicii din sfera logisticii. Astfel, dacă la începutul anului portofoliul companiei număra în jur de 250 de clienţi, mutarea în noul depozit asigură un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienţi activi în noul depozit.
„Capacitatea mărită a depozitului şi procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerinţelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărţi, produse pentru casă şi îngrijire personală, printre altele. Pentru a-şi menţine atractivitatea şi eficienţa în faţa unor noi competitori puternici, mai ales din străinătate, din ce în ce mai mulţi antreprenori din domeniu au înţeles că au nevoie de servicii de fulfillment“, spune Marian Şeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail. El apreciază că extinderea spaţiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% a echipei de angajaţi şi o creştere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani.