Companii

Grupul Mediaposte Hit Mail, controlat de Poşta Franceză, a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit

Grupul Mediaposte Hit Mail, controlat de Poşta...

Autor: Cristina Bellu

04.10.2024, 17:30 181

Mediaposte Hit Mail, princi­palul integrator de servicii de marketing direct din România, con­trolat de o filială a Poştei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce.

Cu o suprafaţă de 19.000 de me­tri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că pro­porţional cu extinderea supra­feţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care Mediaposte ofe­­ră servicii din sfera logisticii. Astfel, dacă la în­ce­putul anului porto­foliul companiei număra în jur de 250 de clienţi, muta­rea în noul depozit asi­gură un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienţi activi în noul depozit.

„Capacitatea mărită a depozi­tului şi procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerin­ţelor variate din sectoare specifice pre­cum beauty, cărţi, produse pentru casă şi îngrijire perso­nală, printre altele. Pentru a-şi menţine atractivitatea şi efi­cienţa în faţa unor noi competitori puternici, mai ales din străi­nă­­tate, din ce în ce mai mulţi antreprenori din do­me­niu au înţeles că au ne­voie de servicii de fulfillment“, spune Marian Şeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail. El apre­­ciază că extinderea spa­ţiului de depozitare creează premi­sele pentru mărirea cu 25% a echi­pei de angajaţi şi o creştere de 15% a cifrei de afa­ceri în următorii ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro