Companii

Grupul polonez Amrest şi-a extins reţeaua cu 30 de restaurante şi cafenele în S1 2021, dintre care două în România, un Starbucks şi un Burger King. Compania e prezentă pe mai mult de 25 de pieţe din lume, cele mai multe din Europa

Grupul polonez Amrest şi-a extins reţeaua cu 30 de...

Autor: Cristina Roşca

13.10.2021, 18:15 406

Grupul polonez Amrest şi-a extins în primul semestru din 2021 reţeaua locală cu două unităţi – un restaurant Burger King şi o cafenea Starbucks -, ajungând astfel la 62 de localuri în total.

Spre comparaţie, în Bulgaria reţeaua a rămas stabilă, în Ungaria a crescut cu o unitate (Starbucks), în Cehia cu trei, iar în Polonia – piaţa-mamă - cu opt.

În total, grupul avea la 30 iunie 2021 aproape 2.370 de localuri pe mai bine de 25 de pieţe din lume, cele mai multe în Europa. Numărul total de unităţi a crescut cu 30 în primele şase luni din an, potrivit raportului financiar al Amrest.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro