Companii

GSK Consumer Healthcare îşi coordonează din România activităţile regionale

Autor: Ioana David

17.05.2011, 23:31 348

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, divizie a companieifarmaceutice GlaxoSmithKline (GSK), l-a numit pe Victor Geus, 39 deani, în poziţia de director general al unui hub care includeRomânia, ţările adriatice, balcanice şi baltice, în total 14 state.La începutul acestui an România a devenit centrul de coordonarepentru operaţiunile GSK Consumer Healthcare din regiune. "Româniaeste ţara care aduce cea mai mare contribuţie la hub, reprezentândîntre o treime şi o jumătate din totalul afacerii din hub", a spusGeus. Anterior acestei poziţii, olandezul Geus a fost CEEcommercial director în cadrul aceleiaşi companii. Din portofoliulfirmei fac parte branduri precum Coldrex, Panadol, Aquafresh,Sensodyne, Parodontax, Corega. La nivel internaţional divizia GSKConsumer Healthcare a avut în 2010 vânzări de circa 5 mld. lire(5,7 mld. euro). În România, potrivit datelor de la RegistrulComerţului, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare SRL a avut în 2009afaceri de 350.000 de euro. Pe piaţa locală, divizia de ConsumerHealthcare şi cea de farmaceutice au management diferit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO