Companii

H&M a ajuns la o reţea de 38 de magazine printr-o deschidere la Piatra-Neamţ

H&M a ajuns la o reţea de 38 de magazine printr-o...

Autor: Cristi Moga

02.12.2014, 00:00 486

Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M, intrat pe piaţa locală în urmă cu mai puţin de patru ani, a ajuns la o reţea de 38 de magazine prin deschiderea unei noi unităţi în cadrul centrului comercial Winmarkt din Piatra-Neamţ, deţinut de grupul italian IGD. Magazinul H&M din Piatra-Neamţ are o suprafaţă de peste 1.400 de metri pătraţi, este distribuit pe două etaje şi este a patra unitate din reţeaua Winmarkt, suedezii fiind prezenţi şi în centrele comerciale care funcţionează sub acest brand în Buzău, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

Deşi în Piatra-Neamţ funcţionează şi un mall sub brandul Galleria, H&M a ales să se extindă în Winmarkt după ce proprietarii proiectului au investit circa 12 mil. lei (2,5 milioane de euro) în refacerea faţadei, modernizarea interioarelor, dar şi în pregătirea spaţiilor comerciale pentru noii chiriaşi. Cel mai recent raport financiar al grupului suedez arată că în primele nouă luni ale anului fiscal curent H&M a realizat în România vânzări de peste 410 milioane de lei (94 mil. euro), astfel că vânzările medii per magazin pot fi estimate la circa 13 mil. lei (3 mil. euro) pe an. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO