Companii

H&M a avut vânzări de 41 mil. € în T1, plus 55%

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: Luiza Chiroiu

25.03.2015, 00:03 129

În lei, H&M România a raportat o creştere de 45% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată într-un raport publicat marţi de companie.

La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine în România, în condiţiile în care în primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.

În schimb, H&M va deschide în această primăvară magazinul online în România, precum şi în alte şapte ţări europene (Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria şi Belgia).

Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% în primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), în timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro).

Vânzările H&M în România au crescut cu 43% în anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro) de la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro) în 2013.

Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO