Companii

Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo caută francizaţi

Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo caută francizaţi

Autor: Mădălina Panaete

18.12.2014, 00:07 1915

Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo sunt doar câteva dintre businessurile româneşti ai căror proprietari au decis să îşi dezvolte afacerile în franciză pe plan local pentru a acoperi astfel întreaga ţară.

Dacă până în urmă cu câţiva ani expansiunea în franciză pe plan local se făcea doar de branduri străine precum KFC sau Vodafone, acest model a fost preluat şi de români care vor să cucerească toată ţara cu brand­urile create de la zero chiar de ei.

„Fiindcă aveam rezultate bune în restaurantele pe care le operam noi, am decis să ne extindem în franciză. A fost doar o chestiune de transfer de know-how spre francizaţi astfel încât să poată şi ei să reproducă uşor aspecte deja testate şi perfecţionate în ceea ce priveşte operarea afacerii“, a afirmat Dan Isai, CEO şi fondator SaladBox, un lanţ de restaurante de tip fast-food cu mâncare sănătoasă.

SaladBox a ajuns deja la peste 30 de restaurante, dintre care circa 18 în franciză. Antre­pre­norul Dragoş Petrescu vrea să dezvolte tot în franciză brandul de restaurante Hanu’ Berarilor, iar proprietarii lanţului de magazine cu încălţăminte Il Passo au primit deja mai multe cereri pentru a acorda franciza brandului.

Aflaţi poveştile a peste 140 de francize în Catalogul francizelor din România

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO