„România este mult în urmă cu dezvoltarea infrastructurii care ţine în loc mai multe sectoare economice, de la logistică la lanţurile de benzinării sau la turism. Toate aceste businessuri s-ar putea dezvolta, ar putea face profit, ar putea angaja forţă de lucru şi şi-ar putea pune umărul la creşterea economiei per ansamblu“, spune executivul român care este şi delegat general adjunct al grupului francez Saint-Gobain pe piaţa locală.
Deşi are doar 700 km de autostrăzi, recent, România a închis un tronson de 22 km din autostrada care leagă Orăştie de Sibiu, tronson deschis circulaţiei în urmă cu mai puţin de un an. O porţiune de câteva sute de metri din acest tronson urmează să fie demolată şi reconstruită.
„Putem lua exemplul Albaniei, o ţară muntoasă care a finalizat în ultimii ani 600 de kilometri de autostradă, pe când noi nu am reuşit să finalizăm nicio autostradă de la A la Z în 25 de ani.“