Companii

Hochland, care are două fabrici locale de brânzeturi, sparge pragul de vânzări de 100 mil. euro în 2020 şi se uită spre creştere în continuare. „Vrem să câştigăm volume suplimentare şi din export“

Grupul german a intrat pe piaţa din România în 1993 şi este condus pe plan local de Erik Hageleit.

Grupul german a intrat pe piaţa din România în 1993 şi este condus pe plan local de Erik Hageleit.

Autor: Florentina Niţu

13.05.2021, 21:30 685

♦ Hochland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 495 mil. lei (104 mil. euro), plus 12% faţă de anul precedent ♦ Grupul german condus pe plan local de Erik Hageleit deţine două fabrici, la Sighişoara şi la Sovata.

Hochland România, parte a grupului german cu acelaşi nume, cel mai mare jucător de pe piaţa de brânzeturi, are în desfăşurare investiţii în retehnologizare, linii de producţie mai performante, dar şi în echipamente noi, care să permită creşterea producţiei, pentru a-şi consolida poziţia de lider pe piaţă şi a mări cantitatea exportată.

„Contextul actual nu ne influenţează planurile de dezvoltare, ne dorim să creştem pe piaţa locală şi să câştigăm volume suplimentare din export. Sunt în curs proiecte de retehnologizare, respectiv investiţii în linii de producţie noi, mai performante, pentru brânza topită în fabrica de la Sighişoara. La Sovata, unde producem caşcaval şi alte reţete de brânzeturi semitari, investim în echipamente noi care să ne permită creşterea volumelor de producţie“, spun reprezentanţii Hochland România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO