Companii

Horaţiu Moldovan, Seat: A venit vremea să mergem noi către clienţi. Magazinele auto pot fi amplasate şi în malluri

Horaţiu Moldovan, brand manager al Seat în cadrul Porsche România: Acum avem nouă dealeri şi vom ajunge la 12 anul acesta. Unul este aproape gata şi îl vom lansa în mai, un al doilea va fi gata la jumătatea anului şi unul pe sfârşit de trimestru trei. Vor mai fi alte trei până în 2023.

Horaţiu Moldovan, brand manager al Seat în cadrul Porsche România: Acum avem nouă dealeri şi vom ajunge la 12 anul acesta. Unul este aproape gata şi îl vom lansa în mai, un al doilea va fi gata la jumătatea anului şi unul pe sfârşit de trimestru trei. Vor mai fi alte trei până în 2023.

Autor: Bogdan Alecu

27.03.2019, 18:00 276

La mai bine de 10 ani de la declinul masiv al pieţei auto din 2009, jucătorii din industrie revin asupra ideii de showroom de oraş şi caută să deschidă centre cât mai aproape de potenţialii clienţi.

„Vrem să extindem con­cep­tul de „city store“ şi la dealerii existenţi, nu doar la cei noi. Plecăm de la ideea că trebuie să mergem noi la client. Vom avea un nou city store dublat de un nou dealer în Bucureşti. Un astfel de magazin poate fi şi într-un mall. Nu ştim încă locaţia, o căutăm pe cea mai potrivită. Noi am pierdut în Bucureşti în urmă cu doi ani şi încercăm să acoperim potenţialul de piaţă. Metrotehnica (un dealer Seat – n. red.) avea un city store în zona Unirii“, a subliniat Horaţiu Moldovan, brand ma­nager al Seat în cadrul Porsche România.

El a condus divizia Weltauto din ca­drul Porsche România până în no­iem­brie anul trecut, când a preluat marca Seat, iar la Weltauto a preluat postul de brand manager Tiberiu Bălan, care până la acea vreme gestiona vânzările de flote.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO